LLEIDACOM
Publicat:
24-10-2017
Actualitzat: 24-10-2017 12:24
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • COMUNICAT de Lleida.com en suport dels professionals dels mitjans públics catalans

Els periodistes del portal Lleida.com volem donar tot el nostre suport als companys de professió de TV3, Catalunya Ràdio i l'Agència Catalana de Notícies davant l'anunci del govern espanyol d'intervindre els mitjans de comunicació públics de Catalunya a través de l'aplicació de l'article 155 de la Constitució.

Tenint en compte la reconeguda professionalitat i compromís dels periodistes d'aquests mitjans i els mecanismes de control dels quals s'ha dotat la societat catalana per a garantir el funcionament plural i democràtic dels mitjans de comunicació públics, que han contribuït decisivament a la cohesió social de Catalunya, considerem que la mesura qüestiona la independència i capacitat d'aquests professionals i és un atac al dret a la informació i a la llibertat d'expressió que cal condemnar.

Per aquesta raó, ens afegim a les condemnes que a través del Col·legi de Periodistes de Catalunya, el Grup Barnils i també d'altres grups de professionals, ha fet pública la professió insistint en què cap situació, per excepcional que sigui, ha de comportar un pas enrere en la llibertat d’expressió o d'informació, drets fonamentals de la ciutadania, que sempre defensarem.

També t'interessarà