La vicepresidenta de la Confederació d’Organitzacions Empresarials de les Terres de Lleida (COELL), Montse Borniquel, i el nostre vicepresident, Paco Grau, acompanyats per Gerard Campanera, membre d’AGRISEC, van compartir fogons a La Boscana amb el xef Joel Castanyé i joves de Down Lleida en un taller d’integració laboral, organitzat per la Fundació Mapfre.
Montse Borniquel va explicar que “la integració laboral de les persones amb discapacitat és una de les moltes mesures de responsabilitat social empresarial que, a més de la seva finalitat social, aporta valor a les empreses. La inclusió laboral no només beneficia els qui contractem, sinó que enriqueix tota l’organització”.
El restaurant La Boscana, guardonat amb una estrella Michelin, l'estrella Michelin verda i dos sols Repsol, va ser l’encarregat d’acollir el “Taller Gastronòmic per la Integració Laboral”. En aquesta iniciativa, celebrada en el marc del projecte Junts Som Capaços de Fundació MAPFRE, el xef i el seu equip han compartit fogons amb sis parelles de cuiners formats per joves de Down Lleida i empresaris de casa nostra i de la Cambra de Comerç de Lleida. L’objectiu és posar en valor les capacitats dels joves de Down Lleida mitjançant una experiència lúdica i de treball en equip, on poden mostrar als empresaris totes les seves qualitats.









