El Casal Municipal Sènior de Mollerusa estrenarà un curs de tonificació muscular
El Casal Municipal Sènior de Mollerusa obrirà dilluns 8 de setembre el període d’inscripcions per a les activitats del curs 2025-2026, que començarà el 6 d’octubre. Les inscripcions es podran fer fins al 15 de setembre, tant de manera presencial al mateix casal com a través d’un formulari disponible a la pàgina web municipal i als grups de difusió de WhatsApp del servei. Les places són limitades i, en cas de superar-se la demanda, el 16 de setembre es farà un sorteig per adjudicar-les.
Com a novetat, aquest curs inclourà una activitat de tonificació muscular amb exercicis de força i resistència per enfortir les articulacions i prevenir la pèrdua de massa muscular. Aquesta proposta serà impartida per la tècnica esportiva Anna Moragues.
El programa d’aquest any manté activitats d’oci i cultura com els escacs i la coral de gòspel “Veus del Casal”, que continuarà incorporant nous estils musicals en col·laboració amb l’Escola de Música. També s’inclouen opcions per a la salut física i mental com gimnàstica de cadira, ioga, hipopressius i pilates. Algunes activitats es faran al mateix casal, mentre que propostes esportives concretes, com l’Aquagym, tindran lloc a la piscina coberta o a la sala polivalent de L’Amistat.
Abans de l’inici de les inscripcions, el divendres 5 de setembre a les 10.30, el Casal Sènior acollirà una reunió informativa per explicar els detalls de totes les activitats i del procés d’inscripció.







