El Mercat de la Ganga celebra 40 edicions dinamitzant el centre de les Borges Blanques

REDACCIÓ / Lourdes Farré
Publicat: 
13-05-2025
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • El Mercat de la Ganga celebra 40 edicions dinamitzant el centre de les Borges Blanques
    Peu de foto: 
    40è Mercat de la Ganga ©Ajuntament de les Borges Blanques

Els carrers del centre de les Borges Blanques es van omplir aquest dissabte 10 de maig amb motiu de la 40a edició del Mercat de la Ganga, una jornada organitzada per Comerç de Borges amb el suport de l’Ajuntament, que va tornar a combinar ofertes comercials, activitats familiars i animació de carrer.

Durant el matí, els establiments associats van exposar els seus productes amb descomptes especials i promocions. A la plaça U d’Octubre, els infants van poder gaudir de jocs tradicionals, inflables i un taller de clauers de fusta d’olivera. Els compradors van rebre un obsequi i van entrar en el sorteig de 10 vals de 20 €.

Una de les novetats d’enguany va ser la participació de parades de la BEC (associació de comerciants d’Arbeca), reforçant així la col·laboració entre municipis de la comarca.

Amb quatre dècades d’història, el Mercat de la Ganga es consolida com una cita clau per promoure el comerç de proximitat i dinamitzar la vida social del municipi.

Comarques: 
Les Garrigues
Comparteix

També t'interessarà