Última diada castellera de la temporada a la plaça de la Paeria

REDACCIÓ
Publicat: 
30-10-2022
Actualitzat: 30-10-2022 1:00
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • Última diada castellera de la temporada a la plaça de la Paeria
    Peu de foto: 
    Foto Mario Gascón (Ajuntament de Lleida)
  • Última diada castellera de la temporada a la plaça de la Paeria
    Peu de foto: 
    Foto Ajuntament de Lleida

La plaça de la Paeria va acollir aquest dissabte la darrera diada castellera de la temporada a Lleida. La colla amfitriona, els Castellers de Lleida, han fet l’última actuació a casa d’enguany amb diverses construccions: un 7 de 7, 2 intents 4 de 8 desmuntats, un 5 de 7, un 4 de 7 amb agulla i un vano de 5. 

Els de color bordeus han compartit plaça amb els colles:

  • Tirallongues de Manresa, que han fet un 3 de 6, un 4 de 6 i un 3 de 6 amb agulla, tots descarregats.
  • i Malfargats del Pallars, que han fet un intent de 3 de 6 i 2 pilars de 3. 

Els regidors Jaume Rutllant i Joan Ramon Castro han seguit la diada de prop i han gaudit amb el públic de la plaça d’aquesta darrera actuació de l’any. En el pilar caminant fins a la façana de la Paeria que han fet els Castellers de Lleida, Rutllant i Castro han agafat els i les 18 enxanetes que han pujat per la finestra.

En aquesta darrera cita, han felicitat els Castellers de Lleida per l'actuació, per la temporada, per la seva participació en els cites festives més importants de la ciutat i per seguir treballant per trametre valors i per difondre la identitat cultural catalana.

Comparteix

També t'interessarà