Notícia d’entitat

Acadèmia de Peluqueria i Estètica Casanova obre matrícula pel seus cursos 2019-2020

Acadèmia de Peluqueria i Estètica Casanova obre matrícula pel seus cursos 2019-2020
Notícia d’entitat · Publicada per l’entitat

l’Acadèmia Casanova de Peluqueria i Estètica obre matrícula pel seus propers cursos. Entre els seus cursos destaquen el de Tècnic de Perruqueria i el Màster de Maquillatge a distància. Pel que fa al curs de Tècnic de Perruqueria, Acadèmia Casanova, ofereix la possibilitat de preparar a joves i adults que vulguin dedicar-se amb èxit en aquest món professional. Existeix una gran demanda de personal en el mercat i aquesta és una professió amb una molt bona sortida laboral. Aquest curs està destinat a persones de més de 16 anys i té una durada de 26 mesos.

L’altre curs destacat a Acadèmia Casanova és el Màster de Maquillatge a distancia. Aquest curs, que té com a objectiu, aprendre i conèixer com emprar les tècniques i eines professionals, per a potenciar el millor de cadascú, mitjançant una formació completa, està adreçat a qualsevol persona que tingui interès pel maquillatge, i té una durada de 120 hores més 20 hores de pràctqies opcionals.

Altres cursos que podeu trobar a Acadèmia Casanova, són els cursos de Perruqueria i Barberia masculina i el Màster de Reflexologia, entre d’altres.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.