Notícia d’entitat

Darío Outeiral, primer fitxatge del Balàfia Vòlei Lleida

Darío Outeiral ©Balàfia Vòlei Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per BALÀFIA VÒLEI LLEIDA

És lliure i ha jugat a Superlliga 1 amb el Rotogal Boiro


Darío Outeiral es converteix en el primer fitxatge del RODI BALÀFIA VÒLEI per a la temporada 24-25. El jugador gallec, a punt de fer els 24 anys, ocuparà la posició de lliure i ja fa uns dies que s’entrena amb l’equip lleidatà.

Outeiral és gallec de naixement i lleidatà d’adopció, ja que fa un any que viu a la ciutat a la qual es va traslladar per motius personals.

Malgrat la seva joventut, el Darío té ja una gran trajectòria com a jugador de voleibol. Des de la categoria benjamí fins a sènior va jugar al club del seu poble, Boiro, amb què va aconseguir formar part de l’equip a Superlliga 1 durant diverses temporades fins a la 2019-2020, moment en què va decidir deixar l’esport de la seva vida per centrar-se en altres projectes laborals i personals. 

Outeiral compartirà el rol de lliure amb l’Unai Soto, un dels jugadors de la casa format en les categories base del Balàfia Vòlei

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.