Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 30 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força després de ser sorprès sostraient cable d’una zona d’emmagatzematge exterior de l’estació de trens de Lleida.
Els fets van passar diumenge a primera hora del matí, quan un testimoni va alertar la policia que havia vist dos homes agafant cable en una zona situada dins l’àmbit de treball del Pla Via.
Quan els agents van arribar al lloc, van interceptar un home que intentava sortir cap al carrer Roger de Llúria mentre empenyia un carretó d’obra carregat de cable.
Els Mossos no van localitzar cap altra persona pels voltants. Posteriorment, els vigilants de la infraestructura van informar que ja s’havien produït sostraccions de material en ocasions anteriors.
Tot i que es tracta d’un magatzem exterior, l’espai està protegit per una tanca perimetral. Els agents van trobar un punt de la tanca que havia estat tallat, fet pel qual van detenir l’home com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.
A prop del lloc també van localitzar el vehicle amb què presumptament havia arribat fins a l’estació i on havia de carregar el material sostret.
Més tard, el detingut també va ser denunciat per apropiació indeguda, ja que el vehicle no era seu i, segons la investigació, l’hauria agafat sense permís a una coneguda.
L’home, que té antecedents, ha passat a disposició judicial davant del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
