Edgar dos Santos

Edgar dos Santos

Especialitat: Audiovisual

Nascut a Lleida‚ és llicenciat en Belles Arts en la especialitat d’ Imatge per la Universitat de Barcelona. Durant aquest temps s’interessa pel reportatge gràfic i compagina els seus estudis amb la feina de fotògraf al diari Segre.

 

Realitza alguns reportatges com a Freelance fins que l’any 1997 cofunda l’Agència de Reportatges Zoom, on exerceix les funcions de fotògraf i cap de fotografia, publicant els seus treballs en diferents mitjans d’àmbit nacional.

 

Al 2000 deixa Zoom, tot i que continuarà col·laborant de forma puntual, per dedicar-se a la docència de la fotografia a l’escola d’Art de Lleida fins al 2008.

 

Els seus projectes personals centren l’atenció en la relació de l’home amb la natura i l’espai que habita. La transformació del territori, el diàleg amb la natura, la representació del paisatge… són alguns dels temes dels seus darrers treballs.

 

Utilitzant preferentment la fotografia com a mitjà, alterna la realització de posades en escena amb plantejaments d’estil més documental i l’elaboració d’accions fotogràfiques participatives i d’impacte social.

Més llegides

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.