El Balàfia Vòlei demana a la Paeria sensibilitat amb tots els clubs després de veure les notícies publicades als mitjans de comunicació en què s’anuncia el pagament de l’ajut a l’AEM. La presidenta del club, Vanesa Ortega, ha sol·licitat al regidor d’Esports, Jackson Quiñónez, la subvenció tant per l’ascens de categoria com per disputar la Superliga 2, la divisió de plata del voleibol espanyol.
Ortega ha assegurat que dos dies abans de les eleccions municipals, l’anterior regidor d’Esports li va comunicar que no es cobraria la subvenció ordinària corresponent a la temporada 22-23 i que tampoc es rebria cap tipus d’ajut per l’ascens a la Superliga 2. «Tot i ser comprensius amb la situació econòmica de la Paeria, com així li he comunicat al nou regidor d’Esports, entendria que cap club rebés la subvenció, però el que no pot ser és tornar a caure en greuges comparatius i que alguns clubs la rebin i altres no. Per a tots és necessari aquest ajut i tots el teníem contemplat al nostre pressupost de la temporada«. «No hi ha esports de primera i esports de segona, el RODI BALÀFIA VÒLEI competeix a la lliga de plata i, per tant, comparable a la mateixa lliga que estan jugant altres equips de la ciutat».
El club ha fet arribar un escrit a la Regidora d’Esports que diu:
VIST LA NOTÍCIA APAREGUDA AQUEST DIMECRES 19 DE JULIOL ALS MITJANS DE COMUNICACIÓ EN QUÈ DIU «LA PAERIA CONCEDEIX A L’AEM UNA AJUDA DE 45.000€» VOLEM MANIFESTAR:
- QUE EN PRIMER LLOC ENS ALEGREM MOLT QUE EL NOU GOVERN DE LA PAERIA APOSTI PER L’ESPORT LLEIDATÀ I FEMENÍ I QUE L’AEM SE’N VEGI BENEFICIAT ATÈS QUE REPRESENTA LLEIDA ARREU I QUE COMPETEIX EN LA 2A DIVISIÓ FEMENINA DE FUTBOL.
- QUE, IGUALMENT, LA RESTA DE CLUBS DE LA CIUTAT ENS MEREIXEM TAMBÉ AQUEST RECONEIXEMENT, SIGUI L’ESPORT QUE SIGUI.
- QUE SE’NS VA COMUNICAR VERBALMENT EN DATA 25 DE MAIG DEL 2023 QUE ENGUANY LA PAERIA NO CONCEDIRIA CAP SUBVENCIÓ ORDINÀRIA ALS CLUBS DE LLEIDA, EXCEPTUANT AQUELLS QUE TENEN CONVENI DE SUBVENCIÓ DIRECTA.
- QUE EL RODI BALÀFIA VÒLEI VA ASCENDIR DE CATEGORIA EN LA TEMPORADA 21-22.
- QUE EL RODI BALÀFIA VÒLEI JUGA A LA SUPERLIGA 2, LA DIVISIÓ DE PLATA DEL VOLEIBOL ESPANYOL DES DE LA TEMPORADA 22-23.
- QUE EL RODI BALÀFIA VÒLEI NO HA REBUT CAP SUBVENCIÓ NI AJUT PER L’ASCENS NI PER COMPETIR A LA SUPERLIGA 2.
- QUE CREIEM QUE CALDRIA ACABAR AMB ELS GREUGES COMPARATIUS I TRACTAR A TOTS ELS CLUBS DE LA MATEIXA MANERA.
SOL·LICITEM
- QUE SI HI HA PARTIDA O S’HA TROBAT ALGUNA FÓRMULA PER PAGAR L’AJUT A L’AEM, TAMBÉ S’HA DE TROBAR LA MANERA PER AJUDAR A LA RESTA DE CLUBS I EN EL CAS QUE ENS OCUPA AL BALÀFIA VÒLEI.
- QUE SE’NS CONCEDEIXI UN AJUT TANT PER L’ASCENS DE CATEGORIA COM PER COMPETIR A LA SUPERLIGA 2.
- QUE ES VALORI TAMBÉ LA POSSIBILITAT QUE EL BALÀFIA VÒLEI SIGUI CONSIDERAT COM A EQUIP D’ELIT I SE SIGNI CONVENI COM ES FA AMB FORÇA LLEIDA, LLISTA BLAVA, ETC.