Notícia d’entitat

El PP Lleida presenta una moció per consensuar un model d’inclusió social per a la ciutat

Xavier Palau en la reunió amb els veïns de Balàfia ©PP Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per PARTIT POPULAR LLEIDA

El grup municipal del Partit Popular de Lleida ha presentat una moció per debatre al pròxim ple de la Paeria, amb l’objectiu de rebutjar el model d’inclusió social proposat pel govern del PSC i, alhora, proposar la creació d’un model consensuat amb tots els agents implicats de la ciutat.

Xavi Palau, cap de l’oposició a la Paeria, ha explicat aquesta iniciativa avui al barri de Balàfia, després de reunir-se amb veïns del Centre Històric, de Templers-Escorxador i Institut Sant Ignasi, per expressar el desacord del seu grup municipal amb el model d’inclusió social que està promovent l’equip de govern. Segons Palau, aquest projecte concentra una vegada més els serveis socials al centre històric, sense tenir en compte les necessitats dels barris ni els veïns afectats.

“El Partit Popular de Lleida rebutja frontalment aquest model d’inclusió perquè, a banda de no haver estat consensuat, només contribueix a la concentració de serveis socials al centre de la ciutat. És un despropòsit habilitar l’Hotel de l’Estació per a temporers sense una consulta prèvia amb els veïns”, ha destacat Palau durant la reunió.

Per tal de garantir que cap projecte d’inclusió social sigui imposat de manera unilateral, el Partit Popular proposa establir una taula de treball on participin representants de tots els grups polítics de la Paeria, així com entitats veïnals, associacions i altres actors socials de Lleida. L’objectiu d’aquesta taula seria desenvolupar un model inclusiu, transversal i pactat que descentralitzi els serveis socials i respecti les necessitats específiques de cada barri.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.