Com a novetat, presenten Alfès Casal com a nou patrocinador del club
El Rodi Balàfia Vòlei enfila la setmana amb la vista posada en la disputa de la Superlliga Catalana. Serà el primer test per a l’equip dirigit per Sergi Mirada que s’enfrontarà diumenge, 17 de setembre, al Barça (12.00 hores), que serà l’amfitrió, i al CN Sabadell (14.00 hores).
Uns partits de pretemporada exigents ja que en primer lloc el Barça és l’equip favorit després d’haver descendit de la Superliga 1 als despatxos, ja que s’ha vist afectat per la retallada que ha fet el club en les diferents seccions esportives. I en segon lloc, el CN Sabadell que, malgrat va quedar en vuitena posició (una per darrere de l’equip lleidatà), aquest any s’ha reforçat amb jugadors de molta qualitat.
La Superlliga Catalana està dividida en dos grups i en dues fases:
PRIMERA FASE (16-17 setembre)
Grup A: Grup de tres:
- RODI BALÀFIA VÒLEI
- BARÇA VOLEIBOL
- CN SABADELL
Triangular tots contra tots a una pista. Els partits es jugaran a 3 sets a 25 punts, el tercer set és vàlid per la classificació final, poden ser el resultat de l’encontre 3-0 o 2-1.
Grup B: Partit únic a 5 sets on es jugaran els 5 sets.
- Instercap Tarragona SPSP – CV Roquetes
SEGONA FASE (23-24 SETEMBRE) FASE FINAL
Fase final OR:
- 1r Grup A – 1r Grup B
Organitzador: Equip amb millor classificació nacional a la temporada 2022-23. Partit únic a 5 sets on es jugaran els 5 sets.
Fase final PLATA: (3r al 5e)
Els partits es jugaran a 3 sets a 25 punts, el tercer set és vàlid per la classificació final, poden ser el resultat de l’encontre 3-0 o 2-1.
- 2n Grup A – 3r Grup B
- 3r Grup B – 2n Grup A
- 2n Grup B – 2n grup A
Organitzador: Equip amb millor classificació nacional a la temporada 2022-23 d’entre els segons de grup.