Notícia d’entitat

El Voleibolitza’t Plusfresc del Balàfia Vòlei supera les expectatives

Balàfia Vòlei Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per BALÀFIA VÒLEI LLEIDA

El Voleibolitza’t Plusfresc del Balàfia Vòlei ha superat les expectatives. I és que la repercussió que ha tingut aquest programa de promoció del voleibol ha suscitat l’interès de molts centres educatius i ha fet que el club afegeixi a la seva planificació moltes més visites.

Així, finalment, aquesta iniciativa haurà arribat en només dos mesos (maig i juny) a 13 centres escolars i a un total de 200 nens i nenes de  4rt i 5è de primària i de 1r i 2n d’ESO.

En aquest sentit, durant el mes de maig es van visitar les escoles Mater Salvatoris, Sant Jaume, Minerva (escoles Balàfia i Pinyana), Claver, Maria Rúbies, Escola Alba, Països Catalans i INS Lladonosa. Al juny s’ha anat a Torre Queralt, Sagrada Família, Sant Josep de Calassanç, La Mitjana i El Carme.

A més, també s’han fet sessions amb Down Lleida i els i les joves que participen al programa +Divendres de Lleida Jove.

El projecte Plusfresc Voleibolitza’t a les escoles és el programa de promoció i captació que impulsa el club des del 2017, en què el director tècnic, Sergi Mirada, acompanyat de jugadors del primer equip realitzen sessions d’entrenament en hores lectives dels centres educatius per practicar i conèixer el voleibol de primera mà dins de les matèries curriculars de l’escola de l’assignatura d’Educació Física.

Cal recordar que el projecte Voleibolitza’t va dirigit a nens i nenes entre 7 i 12 anys que juguin a vòlei o per als que es volen iniciar. Aquesta iniciativa inclou diferents accions:

  • Acords/convenis amb escoles on ja es practica vòlei amb un doble objectiu: potenciar aquells nens i aquelles nenes que ja estan jugant, però alhora aconseguir captar-ne de nous i noves per a l’escola de vòlei del club o, bé, per fer un equip escolar al propi col·legi. La relació amb els centres educatius és essencial per créixer i, per això, el club adopta una actitud proactiva. Entrenadors i jugadors del club faran clínics d’iniciació en diferents escoles tant des del punt de vista teòric, però, sobretot, des del pràctic.
  • Trobades de promoció, captació i tecnificació al pavelló municipal Juanjo Garra. Estan pensades com unes portes obertes del club perquè tots els nens i les nenes que vulguin provar de jugar a voleibol ho puguin fer i, a més, de manera gratuïta, i alhora tots els nens i nenes que ja juguen també puguin participar en clínics per millorar el seu nivell.

El Balàfia Vòlei continua treballant per incorporar més escoles al projecte Plusfresc Voleibolitza’t.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.