Els alumnes de la Càtedra Emili Pujol i els professors V. Balaguer, violí; J. Mor, violoncel; C. Farroni, flauta; J. Fuster, clarinet; J. Castellà i A. Steinschaden, piano interpretaran obres de A. Khachaturian, B. Martinu.
En la recta final del curs de música, el Festival dedica el penúltim concert a la Música de Cambra. Dues obres gens habituals seran presentades pels professors. En primer lloc el Trio en sol menor del georgià A. Khachaturian. Escrit el 1932, l’obra s’inicia amb un moviment que és essencialment una improvisació lírica basada en una melodia lenta i trista derivada d’una cançó popular del seu país, abans de passar a un segon moviment que alterna episodis tempestuosos amb altres de tendres i clou amb un grup de nou variacions basades en una melodia popular d’Uzbekistan.
El seguirà un Trio del compositor txec B. Martinu escrit el 1944 i que és la darrera obra de les dedicades a la flauta en la vessant cambrística. L’obra s’apropa en la distribució de funcions al trio més clàssic –violí, violoncel i piano- tot continuant en una direcció neoclàssica.