Esdeveniment
Festival a2m - Tornabous
El 16 de juliol, a les 21 hores, la Ciutat Ibèrica del Molí d’Espígol tornarà a esdevenir escenari del festival amb l’actuació de Feliu Ventura. El cantautor de Xàtiva presentarà Tot el que hem guanyat perdent, el seu nou treball discogràfic, una proposta de pop-folk acústic que incorpora noves sonoritats i que reflexiona sobre la memòria, les pèrdues, els aprenentatges i la possibilitat de continuar avançant col·lectivament. El disc, publicat el 2026, inclou set cançons i dona nom a una gira que l’està portant per diversos escenaris del país.
La vetllada començarà a les 19.30 hores amb una visita guiada al jaciment arqueològic, que permetrà descobrir un dels principals testimonis de la cultura ibèrica a les Terres de Ponent abans de gaudir del concert al mateix entorn patrimonial.












