Esdeveniment
L'Espai Guinovart inaugura “A trenc d’Alba”
Horari: 12:15 a 20:00
El Petit Espai de l’Espai Guinovart d’Agramunt acull l’exposició col·lectiva “A trenc d’Alba”, una mostra formada per 21 obres creades per 11 artistes vinculats a La Divergent, el projecte artístic de l’Associació Alba.
L’exposició neix del diàleg entre el Servei Educatiu de l’Espai Guinovart i La Divergent, i reivindica l’art com un llenguatge universal i transformador. La mostra suposa la primera exposició professional d’aquest nou col·lectiu artístic i vol reconèixer el talent creatiu de persones amb diversitat funcional dins del circuit cultural i artístic del territori.
A través de la pintura, el dibuix, la matèria, el gest i el color, les obres proposen noves formes de mirar i entendre el món, situant la diversitat al centre de la creació contemporània.









