Pere Martinez canta Falla
Música · 19:30 h

Pere Martinez canta Falla

Pere Martínez, cante

Max Villavecchia, piano

Javier Garrabella, baix i contrabaix

Joan Carles Marí, bateria

Aquest jove cantaor tot just acaba de començar, però ja ha demostrat en vàries ocasions que té un talent que el portarà ben lluny. Pere Martínez es va donar a conèixer arran de la seva participació al concert de culminació de l’Any Espriu, amb la seva versió particular i flamenca del poema de Salvador Espriu Pell de Brau.

En aquest espectacle de ‘Canta Falla’, el cantaor de Sant Cugat proposa un viatge que, a partir de la cançó més popular del compositor de Cadis, evoluciona cap a llenguatges que transgredeixen les sonoritats tradicionals i exploren la fusió amb altres estètiques.

En tots els seus treballs, el cantaor ofereix una proposta intimista i personal, sempre treballada amb una intensitat i un sentiment que captiven el públic. Un exemple més que el planter del Taller de Músics és inesgotable i de gran qualitat.

Més propostes

DC 28
Cultura

Jornada Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual a la Facultat de Medicina

Facultat de Medicina - UdL · Lleida
DV 30
Cultura

Lleida Jazz Cava

Espai Orfeó · Lleida
30-31 OCT
Cultura

Jornada de Pedra en Sec a Cervera

Diversos espais · Cervera
30-31 OCT
Festes

Montcada Horror 2026

Local Social Montcada · Lleida

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.