Pet Fennec és una banda donostiarra fundada i liderada pel vocalista i compositor Urko Eizmendi. Concebudes per a ser tocades per una banda elèctrica, les seves cançons s’inspiren en el pop de guitarres dels noranta, la finor i tensió vocal d’un primer Josh Rouse, i la filosofia DIY de bandes com Guided By Voices.
La banda es troba actualment de gira per tota península presentant el seu primer disc » Mount Pleasant » (2017, Gran Sol). Havent omplert sales a Euskadi, Galícia, Madrid i València, el seu nom ja apareix en cartells de festivals com el Bilbao BBK Live i Polifonik Sound d’aquest any. Han estat també recentment seleccionats per participar en el segon cicle del circuit AIEnRuta i confirmats per al Monkey Week de Sevilla.
Els barcelonins Coherence seran els encarregats d’obrir el concert amb el seu emo-punk. Ens presenten el seu nou disc »Estímuls Nocius» (Hidden Track, 2018) produït per Eric Fuentes (The Unfinished Sympathy, Cala Vento…).