[ANUL·LADA la ballada de SARDANES A LA FRESCA a Torrefarrera, arran de les noves restriccions contra la covid-19, que afecten el format de l’actuació que no es pot dur a terme de la manera prevista]
El cicle Sardanes a la Fresca-Volta Comarcal de Sardanes que impulsa l’àrea de Cultura del Consell Comarcal del Segrià tornarà a omplir les places del Segrià aquest estiu després que l’any passat es va haver de substituir per concerts de cobla a conseqüència de les restriccions de prevenció de la Covid.
La ballada a Torrefarrera serà interpretada per la Bellpuig Cobla, constituïda el 1984, llavors amb el nom de Cobla Juvenil de Bellpuig. La seva solidesa artística es forja amb el treball rigorós dels que han estat els seus directors: Josep M. Bernat, Narcís Saladrigues, Jesús Ventura i, actualment, Concepció Ramió.


