Pirat's Sound Sistema
Música · 23:00 h

Pirat’s Sound Sistema

Quan
26 març 2015 → 25 jul. 2015 · 23:00 h
On
Campus de Cappont - UdL
Preu
Gratuït
Com arribar-hi (s’obre a Google Maps en una pestanya nova)

Pirat’s Sound Sistema són el primer sound system de música jamaicana en català. Des de 2003, el millor reggae, dancehall, rap i drum’n’bass des de Sants, amb tres llarga durada al carrer i centenars de concerts arreu del territori català, estatal i europeu.

El trio de Sants (dos vocalistes i un DJ) canta a la quotidianitat del carrer i dels barris, a la quotidianitat del joven del segle XXI: una generació amb un present complicat però amb totes les ganes del món de viure, construir i decidir un futur millor.

El 2013 veié la llum el tercer àlbum de Pirat’s Sound Sistema a través de Propaganda pel fet! i mitjançant el crowdfounding de Verkami. «Em bull la sang» és un nou recopilatori d’himnes generacionals, amb músiques calentes, festives i ballables i grans dosis de complicitat, lluita, amor i esperança. Des de Sants, amb esperit tropical, rebel i autogestionat.

Més propostes

DC 28
Cultura

Jornada Salut Mental i Discapacitat Intel·lectual a la Facultat de Medicina

Facultat de Medicina - UdL · Lleida
DV 30
Cultura

Lleida Jazz Cava

Espai Orfeó · Lleida
30-31 OCT
Cultura

Jornada de Pedra en Sec a Cervera

Diversos espais · Cervera
30-31 OCT
Festes

Montcada Horror 2026

Local Social Montcada · Lleida

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.