Notícia d’entitat

Fes un cop d’ull al que us hem preparat per aquest novembre

Qigong Tai Chi - Teràpies Naturals
Notícia d’entitat · Publicada per l’entitat

Consulteu les activitats que Teràpies Naturals us han preparat per aquest mes de novembre:

Qigong Tai Chi

Amb Techu Toledo:

  • Instructor de Taichi Chuan (estil Yang i Chen) i Qigong 2on Duan, expedit per la Chinese Health Qigong Association
  • Guanyador de l’or en el 1er concurs d’exhibicions Health Qigong Barcelona 2013

Proper taller el 14 de desembre

  • Estiraments (espatlles, clavícules omòplats, sacre i columna)
  • Wei Qí (estiraments de meridians)
  • Liu Zi Jue (sons curatius)
  • Tai chi chuan (10 moviments estil Yang)

Abdominals Hipopressius 

Amb la Sra. Montse Morera, professora titulada en Low Pressure Fitness ®. La gimnàstica hipopressiva té múltiples beneficis, com ara: reduir el perímetre de la cintura, millorar la postura corporal, augmentar el to del sòl pelvià i de la faixa abdominal, augmentar la força de contracció del perineu, millorar la vascularització i la resistència, incrementar la força explosiva i la capacitat anaeròbica, afavorir les funcions sexuals en apujar el nivell de sang que arriba al sòl pelvià o frenar i prevenir la incontinència urinària, entre altres. T’adjuntem l’article «L’exercici de moda: què són els hipopressius?», s’et descarregarà fent clic a l’enllaç. Les sesisons d’abdominals hipopressius tindan lloc els divendres, de 17h a 18h.

Ioga

Per a joves, adults i embarassades. Som una escola amb més de 25 anys d’experiència que t’oferim atenció professional i diferents nivells. Horaris durant tot el dia.

Per nens i nenes, amb Sofia Colominas, estudiant de pedagogia i professora de ioga per a nens i nenes, els divendres amb horari de 18h a 19h. La classe de ioga per a nens és un regal que dura per sempre.

 

 

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.