Notícia d’entitat

Junts reclama que el servei de psicopedagogia arribi a tots els infants de Lleida

Imatge d'arxiu ©Pixabay
Notícia d’entitat · Publicada per JUNTS PER CATALUNYA LLEIDA

El grup municipal de Junts a la Paeria ha demanat, en el marc de la comissió d’Acció i Innovació Social, que l’augment de personal en el servei de psicopedagogia, contractat per l’ajuntament per atendre els infants de 0 a 3 anys de les Escoles Bressol Municipals, es faci extensiu a tots els centres autoritzats de la ciutat per impartir aquesta etapa, sigui quina sigui la seva titularitat.  

La regidora Neus Caufapé, apunta que “aquest servei és molt important per tal de detectar possibles problemes de neurodesenvolupament en etapes primerenques”. Caufapé afegeix que, “amb una visió global de ciutat educadora, creiem que hem de vetllar per tots els infants de la ciutat, sense cap tipus de distinció”.

Per la seva part, la portaveu de Junts, Violant Cervera, remarca la importància de “garantir les mateixes oportunitats per a totes i tots els infants i famílies de la ciutat de Lleida”. “La Paeria ha de vetllar per la igualtat d’oportunitats, especialment en matèria educativa, i fer que els impostos dels ciutadans es reverteixin directament amb serveis”, apunta Cervera. 

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.