La Cambra de Comerç de Lleida presenta la segona part de l’estudi de la deslocalització d’empreses fet públic l’any passat. Tot i que en aquesta ocasió, analitza els fenòmens, les causes i les motivacions de ‘Les empreses que arriben a les comarques de Lleida’.
L’estudi, que tindrà lloc el 4 de maig a les 17.45 h a la Sala d’actes de la Cambra de Comerç de Lleida, vol donar resposta a dues preguntes que inicialment van motivar la investigació:
- Quina dimensió i quines característiques té el fenomen de les empreses que decideixen traslladar la seva seu social a les comarques de Lleida?
- Quins factors fan que les empreses es decantin per Lleida i, per tant, es poden considerar elements d’avantatge competitiu a l’hora d’atraure noves inversions?