Notícia d’entitat

La Fundació Aspros emprèn el nou projecte d’hostaleria «Moments by Aspros»

La Fundació Aspros emprèn el nou projecte d’hostaleria "Moments by Aspros"
Notícia d’entitat · Publicada per Fundació Aspros

La Fundació Aspros, entitat sense afany de lucre que des de l’any 1962 treballa per aconseguir la inclusió i la igualtat d’oportunitats de totes les persones, posa en marxa un nou projecte empresarial especialitzat en els serveis d’hostaleria. “Moments by Aspros” és la nova línia de negoci que l’entitat ha creat en el sí del seu Centre Especial de Treball, el qual ja compta amb tres línies empresarials més. Amb aquesta nova creació, la Fundació Aspros pretén continuar treballant i oferint oportunitats formatives i laborals a les persones en situació de vulnerabilitat i, sobretot, a les persones amb discapacitat intel·lectual i trastorn mental.

Gestió de dos bars-restaurants i servei de càtering

Una de les properes fites destacades de Moments by Aspros és el proper 8 de març, quan s’inaugurarà el bar-restaurant de l’edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida. Moments by Aspros serà l’encarregat de portar la gestió del seu dia a dia, oferint esmorzars, menús de migdia i servei de cafeteria a tota la comunitat educativa, així com a totes les persones que vulguin gaudir d’un bon àpat en aquest espai. A més, oferirà el lloguer d’una part de la sala per a la celebració d’actes, esdeveniments o trobades, tant per a empreses com per a particulars.

De cara a l’estiu, Moments by Aspros obrirà el seu propi bar-restaurant a la Rambla d’Aragó número 5 de Lleida. En aquest espai s’oferiran esmorzars i dinars saludables, amb propostes elaborades artesanalment i amb productes de qualitat. A més, Moments by Aspros seguirà oferint serveis de càtering i coffee breaks per a empreses i particulars.

Un projecte inclusiu

Gràcies a aquesta nova iniciativa empresarial, la Fundació Aspros podrà oferir una oportunitat laboral a un equip de 10 persones, que espera poder ser ampliat en els propers mesos. Totes elles, ja estan rebent una formació específica d’hostaleria. 

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.