Societat

Lleida reforça els autobusos i el trànsit al cementiri per Tots Sants

L'Ajuntament de Lleida també adequarà l'aparcament i reforçarà la Guàrdia Urbana, i recorda el cercador web per localitzar els difunts

Ampliació del servei d’autobusos al cementiri per Tots Sants. Foto: Ajuntament de Lleida

Amb motiu de la celebració de Tots Sants, el dissabte 31 d’octubre i el diumenge 1 de novembre, la línia L7 de Lleida mantindrà les freqüències de pas dels dies feiners, de manera que els autobusos passaran cada 12-13 minuts.

També s’adequarà la zona d’aparcament que dona servei al recinte i es reforçarà el dispositiu de la Guàrdia Urbana per regular el trànsit i donar seguretat als vehicles i les persones que arribin al cementiri.

Horari i localització de difunts

El Cementiri Municipal obre de 9 a 19 h durant tot l’any, de manera ininterrompuda.

La Paeria recorda que hi ha un espai al web del Departament de Salut Pública per localitzar el lloc d’enterrament dels difunts. A l’apartat Cementiri hi ha un cercador en què només cal escriure el nom i els cognoms de la persona difunta per saber el sector del recinte, el número de nínxol i el pis de la filera on reposa. També permet veure el lloc exacte al planell del cementiri i l’itinerari per arribar-hi. Per a qualsevol incidència s’ha habilitat el correu [email protected].

Mercat de Flors de Tots Sants

El Mercat de Flors de Tots Sants es pot visitar des del 28 d’octubre fins a l’1 de novembre a l’avinguda de Marie Curie, a Copa d’Or, una zona amb facilitat d’aparcament i accessibilitat. Aquest any hi participen 5 parades de flors naturals pròpies d’aquesta festivitat. L’horari és de 9 a 20 h, excepte diumenge, que tancarà a les 13 h.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

També t’interessarà

L’Arnau de Vilanova reobrirà aquest dimarts els sis quiròfans afectats per una fuita d’aigua
Salut

L’Arnau de Vilanova reobrirà aquest dimarts els sis quiròfans afectats per una fuita d’aigua

Vanesa Ortega · 2 nov. 2026
Lleida homenatja les víctimes del bombardeig del Liceu Escolar de 1937
Societat

Lleida homenatja les víctimes del bombardeig del Liceu Escolar de 1937

Vanesa Ortega · 2 nov. 2026
Una recerca de la UdL i l’IRBLleida obre una nova via contra la resistència del melanoma
Salut

Una recerca de la UdL i l’IRBLleida obre una nova via contra la resistència del melanoma

Vanesa Ortega · 2 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.