Notícia d’entitat

L’Espai Macià organitza unes jornades per commemorar l’Any Pedrolo

Cartell de l'Any Pedrolo a l'Espai Macià de les Borges Blanques.
Notícia d’entitat · Publicada per Espai Macià

Commemoració de l’Any Pedrolo a les Borges Blanques, en memòria del centenari del naixement de l’escriptor Manuel de Pedrolo.

L’Espai Macià ha organitzat unes jornades el cap de setmana del 20 i 21 d’octubre en les quals es realitzarà el següent programa:

Dia 20 d’octubre:
– 19h Projecció del film ‘Segon Origen’, pel·lícula catalana dirigida per Bigas Luna i Carles Porta, els quals han fet una adaptació escrita de la novel·la de l’escriptor català Manuel de Pedrolo ‘Mecanoscrit del segon origen’.

Dia 21 d’octubre:
– 12h Presentació dels dos volums de ‘La Terra Prohibida’, amb la participació dels editors de l’Editorial Comanegra, Jordi Puig i Alba Cayón.

Aprofundim en la personalitat literària d’un escriptor excepcional, que ha deixat una obra molt creativa i interessant, que no només forma part de la literatura catalana, sinó que és patrimoni de la cultura universal.

Hi sou tots convidats! 

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.