Notícia d’entitat

L’espectacle de Vicky Peña i Jordi Camell sobre Kurt Weill arriba a l’Auditori Enric Granados

Auditori Municipal Enric Granados
Notícia d’entitat · Publicada per Auditori Municipal Enric Granados

L’actriu Vicky Peña i el pianista Jordi Camell presentaran «Al llarg del Kurt» aquest divendres, 19 d’abril, a l’Auditori Enric Granados de Lleida. Aquest espectacle de butxaca destaca la contribució de Kurt Weill (Alemanya, 1900 – Nova York, 1950) a la música del segle XX.

Weill és conegut principalment per les seves col·laboracions amb el dramaturg Bertolt Brecht, però també per les seves obres de la seva època francesa i americana. L’actriu Vicky Peña interpretarà les cançons més representatives de Weill mentre intercala un text sobre la seva vida i obra, incloent-hi el seu exili de l’Alemanya nazi.

Jordi Camell, responsable dels arranjaments, l’acompanyarà al piano. El text ha estat escrit per Damià Barbany, i les lletres de les cançons han estat traduïdes per Feliu Formosa, Nacho Novo i Vicky Peña.

Les cançons interpretades inclouen «The Bilbao Song», «Nanna’s Lied», «Alabama Song», «Der Matrosen Song», «Die Moritat von Mackie Messer», «Jenny dels Pirates», «Je ne t’aime pas», «Al jaç que t’has fet», «Youkali», «Und was bekam des Soldaten Weib?», «Speak Low» i «September Song». L’espectacle es realitzarà a les 20 h a la sala 2 de l’Auditori, amb entrades generals a 15 € i a 13,50 € per a Amics/es de La Temporada.

«La nit del peix kiwi»

D’altra banda, el dissabte a les 20 h, a la sala 1 de l’Escorxador, LaTemporada Lleida presenta «La nit del peix kiwi», una obra de la sala Flyhard, dirigida per Josep Julien i protagonitzada per Santi Ricart. Aquest thriller hipnòtic i íntim, amb tocs de comèdia, ofereix una immersió en la ment d’un actor en crisi. Entrades generals a 15 € i a 13 € per a Amics/es de La Temporada.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.