Notícia d’entitat

L’Atlètic Lleida presenta el Trofeu Indíbil i Mandoni

Presentació Trofeu Indíbil i Mandoni ©Atlètic Lleida
Notícia d’entitat · Publicada per CLUB ESPORTIU ATLÈTIC LLEIDA

L’Atlètic Lleida ha anunciat aquest matí la creació del Trofeu Indíbil i Mandoni, un esdeveniment que se celebrarà cada estiu i servirà de presentació oficial de la plantilla del primer equip davant l’afició. A més a més, serà un trofeu de caire totalment solidari, ja que en totes les edicions es recaptarà fons d’una entitat sense ànim de lucre de les Terres de Lleida.

Per a aquesta primera edició, que se celebrarà el dimecres 14 d’agost a les 20.00 hores al camp de futbol Ramon Farrús, l’Atlètic Lleida comptarà amb un rival de luxe: el Nàstic de Tarragona, un equip que milita a la Primera RFEF i es va quedar l’any passat a les portes de l’ascens.

L’entitat beneficiària d’aquesta primera edició d’aquest trofeu solidari de l’Atlètic Lleida serà la Fundació Aspamis, dedicada a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

L’entrada al partit serà gratuïta, i tots els aficionats que vulguin assistir tindran l’oportunitat de fer un donatiu a l’entrada, el qual es destinarà íntegrament a l’entitat beneficiària.

La primera edició del Trofeu Indíbil i Mandoni, s’ha presentat aquest matí a les instal·lacions de la Fundació a Torrefarrera amb la presència del president de la fundació Aspamis, Carlos Tarragona, la directora general del centre, Pilar Pons, membres del patronat de la fundació, Sisco Serveto i Antoni Cudós, la tinent alcalde de Torrefarrera, Cèlia Perpinyà, el president de l’Atlètic Lleida, Josep Maria Oromí, i el director esportiu, Xavi Bartolo.

Durant la presentació, el president de l’Atlètic Lleida ha explicat que: “Aquest trofeu que l’Atlètic Lleida ha decidit crear serà un trofeu benèfic, i en aquesta primera edició, l’entitat beneficiària serà la fundació Aspamis”.

El president ha assegurat que: “També vull insistir que el caràcter sempre serà benèfic i, aquest any, hem decidit que la beneficiària sigui aquesta fundació. En les properes edicions, s’anirà determinant quines seran les entitats sense ànim de lucre beneficiàries”.

Per la seva banda, el president de la fundació Aspamis, Carlos Tarragona, ha explicat que: “Nosaltres estem molt agraïts amb la junta de l’Atlètic Lleida per haver pensat en nosaltres per aquesta primera edició. Esperem que això duri molts anys. Tots els projectes com aquest són bonics en la vessant esportiva i, com que nosaltres estem ficats en la part social, ho agraïm moltíssim. Que seguiu amb aquesta línia de col·laborar amb les fundacions és molt important”.

El president ha afegit que: “Tot el que sigui difusió de la tasca que es fa a Lleida és bo perquè la gent ens conegui. És important que la gent que veu el futbol, i sobretot la canalla, vegi que també fem esport i que de vegades també té una finalitat no només econòmica, sinó que també s’ha de pensar en la gent que no ho pot fer. Creiem que és una iniciativa perfecta i estem molt contents”.

I per la seva part, la tinent d’alcalde, Cèlia Perpinyà, ha explicat: “La presència en aquest acte és de suport i molta emoció. Tot el que és Aspamis per Torrefarrera és un valor afegit”. Ha donat importància a aquesta iniciativa puntualitzant: “Sabem que amb els Genuines, Atlètic Lleida, més Índibil i Mandoni, que tenen aquest esperit de lluitadors, aquesta iniciativa és perfecta”.

Per acabar, el director esportiu, Xavi Bartolo, ha explicat el vessant esportiu d’aquest acte: “Nosaltres tenim la sort de tenir un equip Genuine, en el qual, si us poguéssiu atansar els dies d’entrenament, us donaríeu compte de l’enorme tasca que pot fer l’esport a nivell social amb aquest tipus de gent”.

També ha parlat del rival i amb quines condicions arribarà l’equip: “El Nàstic de Tarragona és un equip de Primera RFEF, evidentment un equip de molt nivell que pensàvem que era important per a aquesta primera edició. Volem intentar enganxar el màxim de gent possible perquè en aquest primer trofeu acabem col·laborant en aquesta tasca solidària”.

Finalment, Xavi Bartolo ha comentat la preparació de l’equip: “L’equip es trobarà a la tercera setmana d’entrenaments i preparació de la temporada. Necessitem jugar amb rivals que ens exigeixin al màxim i no ens amaguem a dir que les nostres aspiracions són altes aquesta temporada”.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.