Esports

Alpicat tindrà un kàrting cobert al costat dels cines amb restaurant i zona de lleure exterior

Alpicat tindrà un kàrting cobert al costat dels cines amb restaurant i zona de lleure exterior

Alpicat tindrà d’aquí a uns mesos el primer kàrting cobert (indoor) de Lleida, que s’ha començat a construirvora els multicines del grup Principal, al polígon Ludicpark. Un grup d’empresaris, associats sota el nom de Karting Alpicat, promou aquest projecte pioner a Lleida, que ha començat a desenvolupar-se en un solar de 5.500 metres quadrats. Les obres es troben ara en la fase de fonamentació de la nau, segons fonts vinculades a l’empresa, que tindrà 2.600 metres quadrats de superfície. S’hi habilitarà un circuit per a karts de 550 metres de longitud, amb capacitat per a un total de deu vehicles a la pista. El projecte inclou habilitar també un restaurant a l’interior de la nau, mentre que a la zona exterior, de 2.900 metres quadrats més, hi haurà una superfície enjardinada, on podran organitzar-se esdeveniments, i una gran pantalla led de quaranta metres quadrats per a la retransmissió de grans cites, especialment esportives. Les comarques de Lleida compten ara amb diversos kàrtings repartits entre el Pirineu i el pla; els més importants: Juneda, Menàrguens, el Pla de Sant Tirs i el del circuit d’Alcarràs. Tots són a l’aire lliure. En el cas del kàrting indoor d’Alpicat, els promotors preveuen fer-hi una inversió d’1,2 milions d’euros i confien que pugui obrir per Nadal.

El grup Principal, de la família Cortada, va inaugurar els multicines JCA d’Alpicat el febrer del 2007 com un complex de setze sales d’audiovisuals i diversos locals que encara s’han d’omplir. Amb el temps s’han anat ocupant gradualment per establiments lúdics i de restauració. Actualment, el cine és l’única empresa del polígon Ludicpark, que en els seus inicis comptava també amb un concessionari de vehicles, avui ja clausurat. Durant anys ha estat paralitzat en aquest punt malgrat comptar amb algun projecte en cartera que encara no s’ha desenvolupat. És el cas de la parcel·la de 2.500 metres quadrats que té la cadena d’establiments Viena entre els cines i el futur kàrting, comprada per instal·lar-hi un restaurant.

Nous projectes per rellançar el polígon

El polígon Ludicpark ha estat nou anys sense més activitat que la del concessionari ja clausurat i el multicine. Tanmateix, a mitjà termini podria canviar la imatge ja que, a més del kàrting indoor que s’ha començat a construir i de la parcel·la del Viena, els promotors del polígon estan en contacte amb una cadena francesa d’hotels per instal·lar-hi un establiment de vuitanta habitacions. També hi ha converses amb una cadena de supermercats catalana per a un establiment de 2.500 metres quadrats i la construcció d’una gasolinera.

 

TerritoriAlpicat · Segrià
Més notícies de Alpicat →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026
L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)
Bàsquet

L’iLERNA Lleida cau davant un Real Madrid de rècord al Barris Nord (86-122)

Vanesa Ortega · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.