Economia

Conforama, competidora d’Ikea, preveu obrir a Lleida en uns 3 anys

Conforama, competidora d'Ikea, preveu obrir a Lleida en uns 3 anys

Conforama, la cadena francesa que és la principal competidora d’Ikea en el sector de la distribució de mobles i decoració, preveu obrir una botiga d’almenys 5.000 m² a Lleida en un termini d’entre 3 i 5 anys, dins del seu pla d’expansió a tot l’Estat. Així ho va informar a aquest diari un portaveu de l’empresa, que ahir va presentar el pla d’obertura de nous establiments, que s’ha fixat l’objectiu de passar dels 27 actuals a 60 en un termini de quatre anys, incloent ubicacions tant a Lleida com a Tarragona i Girona, a més de Barcelona, on ja és present, i que també acull la seu central al Prat de Llobregat. La cadena va precisar que inicialment prioritzarà el desembarcament a les ciutats de majors dimensions i posteriorment n’abordarà altres de menor població, entre les quals Lleida. Fonts del sector van indicar a aquest diari que representants de Conforama ja han entaulat converses de cara a la seua possible ubicació a la zona comercial de Copa d’Or. No obstant, el portaveu va precisar que actualment «analitzem totes les propostes que ens estan arribant» i que encara «no hem arribat al punt de detall» de negociar per un solar concret. Això sí, va admetre que la de Copa d’Or és «sens dubte una de les millors ubicacions que existeixen a Lleida i molt interessant per a nosaltres», malgrat que tot seguit va puntualitzar que tant a la ciutat com als voltants hi ha altres opcions que també poden ser «molt interessants».

Conforama va obrir ahir el seu cinquè establiment a la comunitat de Madrid, al parc comercial Rivas Futura. El director general a la península Ibèrica, Manuel Estévez, va assegurar que actualment l’empresa és «colíder» en la gran distribució de mobles i decoració «a prop» d’Ikea, però va subratllar que és «clarament líder» en establiments amb una superfície de venda de 4.000 metres quadrats, més reduïts que els de la firma sueca. Les botigues de Conforama es divideixen en quatre àmbits: dia (salons i cuines), nit (descans i ordenació), electrodomèstics i decoració. Conforama factura més de 3.000 milions a l’any i compta amb prop de 300 botigues, la majoria de les quals a França.

En un altre ordre de coses, fonts del sector van assenyalar ahir que el gegant de la distribució del bricolatge Leroy Merlin manté el seu interès per instal·lar-se a Lleida i continua negociant amb propietaris de terrenys a Copa d’Or, com ja va publicar SEGRE.

 

de 27 a 60 botigues

El pla d’expansió de l’empresa preveu aquest augment a tot l’Estat en un termini de quatre anys

 

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona
Economia

La Generalitat reconeix oficialment la Fira Agroalimentària d’Aitona

Vanesa Ortega · 16 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.