Esports

El Força Lleida cobreix 24 places de l’autocar a Osca en un dia

Un total de 24 seguidors van reservar ahir plaça per a l’autocar que l’Actel Força Lleida ha organitzat per acompanyar l’equip a Osca, on es disputarà l’últim partit de la fase regular i en el qual es juga la posició de cara al play-off d’ascens. El club ha fixat en 30 la inscripció mínima per noliejar l’autocar, per la qual cosa és més que probable que es faci donat l’èxit en el primer dia de venda. El preu, que inclou viatge i entrada, és de 12 euros per als majors de 13 anys i 6 en el cas dels menors.

Després de la derrota de divendres davant el Burgos, l’Actel Força Lleida ja no depèn de si mateix per acabar la fase regular cinquè, la qual cosa li donaria el factor pista a favor en el play-off de quarts de final. Actualment, els de Prado són sisens empatats a 15 victòries amb Palma (cinquè) i Navarra (setè) i una més que Palència (vuitè). Els quatre equips es repartiran les posicions de la 5a a la 8a en l’última jornada.

En cas de guanyar a Osca, el Força Lleida seria cinquè sempre que el Palma perdés el partit a casa davant l’Oviedo, sisè si els balears guanyessin. En cas de derrota, els de Prado mai podrien ser cinquens, ni encara que perdés el Palma, ja que tenen l’average desfavorable respecte el conjunt illenc. Sí que acabarien sisens si el Navarra perdés en la visita a la pista de l’Ourense, que encara es juga la segona posició final, i serien setens si el conjunt navarrès guanya i el Palència cau a la Corunya, que ja no té opcions d’entrar al play-off. En el pitjor dels casos, l’Actel Força Lleida acabaria en la vuitena posició si els navarresos i els de Palència tiressin endavant els partits.

L’equip es va entrenar ahir amb normalitat amb l’única absència d’Alfons Alzamora, baixa per al que resta de temporada per la fractura de pòmul.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.