Esports

El Lleida organitza busos per a Vila-real i Olot

El Lleida organitza busos per a Vila-real i Olot

El Lleida Esportiu ha tornat a organitzar un desplaçament massiu d’aficionats per donar suport a l’equip en aquestes jornades decisives que queden de la Lliga. En concret, els aficionats del Lleida Esportiu podran viatjar amb autocar als dos partits consecutius que disputarà l’equip blau fora de casa, el primer aquest diumenge, dia 26, davant del Vila-real B (17.00 hores), i el següent cap de setmana al camp de la UE Olot.

El preu dels dos viatges per als socis serà de 20 euros, mentre que per al públic en general serà de 25. El club també ofereix la possibilitat d’anar només a un dels dos desplaçaments, al preu de 15 euros per als socis, i de 20 euros per al públic en general. S’ha de recordar, com ha passat en els anteriors desplaçaments, que l’entrada no és inclosa en cap dels casos i el preu solen pactar-lo els clubs perquè resulti assequible.

Reserves a partir de demà

Per tal de reservar plaça en aquests desplaçaments, els aficionats hauran de passar per les oficines del club, a partir de demà dimecres, dijous i divendres, de 16.00 a 20.00 hores. En el cas dels abonats, serà necessari que presentin el carnet de temporada i el DNI originals per tal de poder formalitzar la inscripció.

En aquest sentit, val a recordar que el Lleida té un final de temporada amb un únic partit a casa i tres desplaçaments. Després d’afrontar en les dos pròximes jornades aquests partits a domicili a Vila-real i Olot, els homes d’Imanol Idiakez rebran al Camp d’Esports la visita del Reus, ara mateix cinquè en la classificació a quatre punts dels blaus.

En l’última jornada de la Lliga, el Lleida tornarà a jugar lluny del seu estadi visitant el camp del Cornellà, classificat a la zona baixa.

reserves

Les places es podran reservar a partir de demà i fins divendres al club, de 16.00 a 20.00 hores

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.