El Mollerussa va aconseguir una victòria molt important davant del fins ahir líder, l’EFAC, per 1-0 en un partit vibrant.
El matx va començar amb molt respecte entre els dos conjunts. Però amb el pas dels minuts, el Mollerussa va començar a tractar de tu a tu l’EFAC i va tenir dos ocasions clares de Raya per obrir el marcador. La primera al minut 20, amb una rematada de cap que va desviar el porter visitant. I al 35, ho va tornar a intentar amb una rematada franca des de fora de l’àrea que va anar a parar al travesser abans de sortir fora. Per la seua part, l’EFAC ho va intentar però la línia defensiva del Mollerussa, molt efectiva ahir, va impedir qualsevol ocasió clara del líder. Malgrat aquestes ocasions, la primera meitat va acabar amb 0-0.
A la represa, el Mollerussa va seguir amb la mateixa tònica, coratge i ganes d’aconseguir la victòria. I al minut 54 va tenir lloc una nova ocasió local. Cop de cap de Dani des de dins de l’àrea, que atura el destacat Jordi. Però al minut 66 arribaria el gol que a la fi seria el definitiu. Gran tret de Ricki. Un obús davant del qual res va poder fer el porter visitant. Just abans, l’EFAC de David Giménez havia tingut la seua ocasió més clara. Després d’un rebuig, Héctor va controlar la pilota dins de l’àrea petita però el seu xut va sortir desviat, molt per sobre del travesser.
Amb l’1-0, l’EFAC es va bolcar per aconseguir almenys empatar el partit. Però el Mollerussa no es va acovardir i consolidat en la seua defensa, va aguantar el pas dels minuts fins al xiulet final sense patir ocasions clares de perill per al porter local, Joel.
El partit va fer vibrar l’aficionat, que ahir va omplir les grades del Municipal de Mollerussa, que abans de començar el duel va homenatjar l’equip femení, campió de Segona divisió femenina amb 20 punts de diferència sobre el segon classificat.
Amb la derrota, l’EFAC abandona la primera posició a favor de l’Alpicat, que va vèncer al camp de l’Alcoletge per 1-4. Per la seua part, el Mollerussa manté la quarta plaça a 3 punts del Borges i manté la distància de 6 punts amb el Solsona. La pròxima jornada el Mollerussa s’enfrontarà al Guissona, que passa una crisi de resultats.
Amb aquesta victòria, el Mollerussa recupera les seues aspiracions i ja fa cinc partits consecutius que no coneix la derrota i el separen 10 punts del segon classificat.