Cultura

Fira Natura d’Ipcena arriba a la majoria d’edat

Fira Natura d’Ipcena arriba a la majoria d’edat

Fira de Lleida acull des d’avui i fins diumenge l’edició número 18 de Fira Natura. La mostra, que organitza l’entitat ecologista Ipcena, obrirà portes aquesta tarda a les 17.00 hores. Mariano Bueno, expert en geobiologia, bioconstrucció i agricultura ecològica, presidirà la inauguració a les 17.30 hores. Els organitzadors esperen superar els 11.000 visitants de l’edició anterior d’una mostra que comptarà amb la presència de 105 expositors, amb un destacat augment de participants arribats des de Navarra i el País Basc.

Les principals novetats són la instal·lació d’una carpa exterior de 600 metres quadrats de la Diputació per realitzar conferències i tallers i el concert Música per la Natura de demà a la nit (23.00 hores) amb La Familia Torelli, Mister Jones i un espectacle d’acrobàcies i circ amb Trapetelando. El preu de l’entrada al concert és de quinze euros. Pel que fa a la fira, l’entrada general costa 3 euros però hi ha descomptes per a estudiants i jubilats i és gratuït per als menors de 14 anys.

A més, Fira Natura es complementa amb un ampli ventall d’activitats paral·leles com ara cinc exposicions, una desena de tallers (ioga i reciclatge de roba, entre d’altres), mercats i alguns showcooking com Cuina de la terra saludable que impartirà diumenge Xixo Castaño, xef del Malena de Gimenells i que compta amb una estrella Michelin.

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

També t’interessarà

Cultura

Alcoletge habilitarà un nou espai memorial dedicat a les víctimes de la Guerra Civil

Maria del Val · 3 nov. 2026
Pilar Bosch, Estefania Rufach i Rosa Mesalles presenten la programació dels Premis Literaris 2026
Cultura

La setmana dels Premis Literaris homenatjarà Vallverdú, Pàmies i Lorca

Laura Quintana · 28 oct. 2026
‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema
Cultura

‘Els mals noms’, guardonat com a millor llargmetratge de ficció al Som Cinema

Maria del Val · 26 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.