Des d’ahir ja estan a la venda les entrades per als espectacles de sala que formen part de la programació de FiraTàrrega 2015, que se celebrarà del 10 al 13 de setembre. Mitjançant el canal de venda propi de la Fira, al qual s’accedeix directament des del web www.firatarrega.com, es poden adquirir les entrades amb un 20% de descompte fins al 6 de setembre per a tots els espectacles de pagament. Amb l’objectiu de garantir l’accés popular al certamen, La Fira manté a ratlla els seus preus, que es mouen majoritàriament entre els 5 i 12 , i uns quants arriben als 15 . A més, aquest 2015 FiraTàrrega celebrarà els seus 35 anys d’existència oferint un singular descompte del 35% a les persones nascudes el 1980 (el mateix any que el certamen teatral), que podran adquirir amb aquesta rebaixa una entrada per espectacle acreditant el seu any de naixement. Les entrades poden adquirir-se a través del web però hauran de recollir-se a les taquilles de la plaça del Carme de Tàrrega a partir del 7 de setembre i fins a una hora abans de la funció. A partir del 7 de setembre, es podran continuar comprant entrades tant a través del web com de les taquilles oficials.
Com a novetat d’aquesta edició i atesa l’alta demanda d’allotjaments per part del públic, FiraTàrrega ha inclòs al seu web un telèfon i un correu amb un servei de gestió de places en hostals i hotels en distàncies d’entre 10 i 40 quilòmetres de la capital de l’Urgell.
Val a recordar que més del 80% de la programació, un total de 48 espectacles, seran arts escèniques de carrer, muntatges bona part d’ells de caràcter gratuït. El 53% del cartell de FiraTàrrega (31 espectacles) seran estrenes.