Esports

L’Actel Lleida paga part del segon termini d’inscripció

Un dels objectius que s’ha proposat l’Actel Força Lleida aquesta temporada és millorar les seues relacions amb la Federació Espanyola de Bàsquet, una mica tenses a causa dels impagaments que ha hagut d’acumular l’entitat cada campanya per falta de liquiditat. La junta directiva vol posar remei a aquesta situació i ha fet un primer pas abonant una part dels 18.000 euros corresponents al segon termini del cànon de participació, que va vèncer el passat 30 de setembre (els altres 18.000 es van pagar en el moment de la inscripció).

Per al pagament de la resta de la quantitat, l’Actel Força Lleida ha demanat a la FEB ajornar-lo fins que ingressi el primer termini de l’aportació de San Miguel, uns 40.000 euros, que acostuma a arribar a finals d’octubre. Així mateix, el club està negociant la firma d’un crèdit bancari aprofitant el conveni plurianual que va firmar recentment amb la Paeria, la qual cosa li permetria tenir liquiditat per fer front als pagaments més immediats fins a ingressar el pactat amb empreses i institucions. No s’ha d’oblidar que demà venç la primera quota arbitral, que ascendeix a 10.100 euros, mentre que la plantilla és actualment al corrent de pagament, com va succeir pràcticament tota la passada temporada.

En el pla estrictament esportiu, Alex Greven va superar satisfactòriament la prova de foc que va suposar participar ahir en tota la sessió preparatòria, per la qual cosa no hauria de tenir problemes per jugar demà davant del Palma al Barris Nord (19.00). «Em sento molt millor, el turmell ha millorat i, malgrat que encara em fa mal, estic a punt per jugar», va assegurar ahir l’escorta nord-americà, que es va perdre l’estrena de lliga de divendres passat per un esquinç de turmell. Greven ha estat una setmana i mitja aturat, encara que el cos tècnic confia que pugui jugar uns 10 minuts.

greven, a punt

L’escorta nord-americà va completar tot l’entrenament d’ahir i podrà jugar demà

TerritoriLleida · Segrià
Més notícies de Lleida →

Més llegides

Detingut un menor d’edat per crear i administrar grups de BLOCUS a Lleida

Successos

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

La Paeria licita l’ampliació de Víctor Torres, una obra de 5,6 milions

Urbanisme i habitatge

El CF Pardinyes dona el tret de sortida al seu 75è aniversari amb una gran festa a la Llotja

Futbol

Tàrrega reivindica el 25N amb la campanya ‘Calladeta estàs més guapa’

Societat

També t’interessarà

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat
Esports

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat

Laura Quintana · 1 nov. 2026
El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva
Hoquei

El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva

Vanesa Ortega · 1 nov. 2026
Un iLERNA Lleida molt fràgil en defensa encaixa una nova derrota a Múrcia
Bàsquet

Un iLERNA Lleida molt fràgil en defensa encaixa una nova derrota a Múrcia

Vanesa Ortega · 1 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.