L’Actel Força Lleida ja ha depassat la xifra del miler d’abonats quan encara queda un mes perquè l’equip de Joaquín Prado jugui el seu primer partit de lliga al Barris Nord, previst per al pròxim 10 de setembre davant del Palma. Fins al dia d’ahir, el club ha tramitat un total de 1.016 abonaments, la qual cosa implica un quinze per cent més que la passada temporada per aquestes dates (van ser 860 carnets), si bé llavors la campanya havia arrancat tres setmanes abans que aquest any.
Dels 1.016 abonats actuals, prop d’un centenar són altes, xifra que suposa gairebé un deu per cent del total, mentre que s’han donat de baixa una trentena de socis, molts per canvi de residència. «Estem molt contents de com està anant la campanya. De fet, érem optimistes. Després de tres anys la gent s’ha adonat que les coses s’estan fent bé i ha gaudit en els partits, i per això abonar-se al Força Lleida és una bona opció entre les ofertes ludicoesportives que hi ha a la ciutat», va assenyalar el seu president, Félix González, que no amaga que li agradaria assolir la xifra de 2.000 abonats. «Seria molt bonic. Confiem molt en aquest mes de setembre, que sempre sol ser molt important a l’hora d’aconseguir nous socis», va indicar.
El carnet d’abonat ja es podrà utilitzar dissabte que ve en el partit davant el Múrcia, corresponent al Trofeu Ciutat de Lleida. Els socis tindran entrada gratuïta i, a més, el club els ha obsequiat amb dos entrades per al partit.
En aquest sentit, el preu de les localitats per als aficionats oscil·la entre els 5 euros de les zones de lateral i fons i els 10 de la tribuna.
En el pla esportiu, l’equip, després de classificar-se diumenge per a la final de la Lliga Catalana, va reprendre ahir els entrenaments amb vista a l’amistós de demà dimecres a la localitat saragossana d’Oliver davant el Navarra, que servirà per veure en un partit Alex Greven, que està a prova a l’equip des de la setmana passada.
«La decisió la prendrem després del partit, però no dependrà només de com jugui», va indicar ahir el segon entrenador, Dani Martínez.