Economia

Més de 3.600 tiquets en la jornada per promocionar sis cellers de les Garrigues

Més de 3.600 tiquets en la jornada per promocionar sis cellers de les Garrigues

Més de 3.600 tiquets es van vendre ahir dins de l’experiència Vi6 per degustar vins de les Garrigues i productes de proximitat com embotits, arrossos, formatges i melmelades, organitzada per La Bodega de les Borges Blanques, un establiment que té a la venda tots els vins de la comarca. La iniciativa va comptar amb la col·laboració dels sis cellers de les Garrigues, Cérvoles Celler, Clos Pons, Mas Blanch i Jové, Matallonga, Tomàs Cusiné i Vinya els Vilars i la bona acollida garanteix una segona edició l’any que ve, segons els seus promotors.

De les 10.30 a les 12.30 hores es va dur a terme un curs d’iniciació al tast de vins amb molt bona participació i de les 11.30 a les 15.00 hores una degustació dels caldos de la DO Costers del Segre que van servir per acompanyar aliments de la zona. L’objectiu de l’esmentada iniciativa és tenir un aparador dels vins locals alhora que unir els cellers en la seua promoció conjunta de la mà de La Bodega.

Els organitzadors agraeixen la implicació i la bona recepció que ha tingut el projecte per part del sector del vi local i de la restauració, així com el suport dels petits empresaris vinculats al sector.

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Tribunals

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

També t’interessarà

Agroalimentària

Dos emprenedors de la Noguera creen una plataforma per connectar pagesos amb serveis agrícoles

Laura Quintana · 6 nov. 2026
El Patronat de Turisme destina 6,28 milions a impulsar el turisme lleidatà
Turisme

El Patronat de Turisme destina 6,28 milions a impulsar el turisme lleidatà

Laura Quintana · 5 nov. 2026
Agroalimentària

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Laura Quintana · 4 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.