Un jove de 18 anys de Torrefarrera va morir divendres a la nit atropellat quan es dirigia caminant juntament amb un grup d’amics a Rosselló. El sinistre mortal va tenir lloc a les 22.48 hores a la carretera N-230, en el tram de tot just tres quilòmetres que uneix aquestes dos localitats del Segrià, segons va informar el Servei Català de Trànsit (SCT). La víctima mortal és Marvin Adrián Veliz Zambrano, de nacionalitat equatoriana i veí de Torrefarrera des de fa aproximadament una dècada, on vivia amb la seua mare.
L’accident va tenir lloc a l’altura del punt quilomètric 9,5 de la N-230, al terme municipal de Rosselló. Pel que sembla, el jove anava amb uns altres tres amics a aquesta població per reunir-se amb altres joves i passar una nit de festa. «És habitual que es reuneixin adolescents de Torrefarrera, Rosselló i Alguaire perquè es coneixen tots, ja que han estudiat al mateix institut», va comentar l’alcalde de Torrefarrera, Jordi Latorre, que va assegurar que la notícia va provocar una enorme commoció entre els veïns.
Investigació
Els Mossos d’Esquadra van obrir una investigació per aclarir les causes exactes de l’accident. La policia autonòmica va informar que el conductor del turisme va donar negatiu en el control d’alcoholèmia.
Pel que sembla, l’atropellament va tenir lloc quan els joves caminaven cap a Rosselló per la vorera del carril dret i van decidir creuar la carretera. Un turisme que anava de Rosselló a Torrefarrera va atropellar mortalment el jove, que anava l’últim i s’hauria quedat endarrerit. Fins al lloc de l’accident es van desplaçar dos ambulàncies del SEM, que no van poder fer res per salvar-li la vida, i quatre dotacions dels Mossos d’Esquadra. El sinistre va provocar retencions en els dos sentits de la marxa fins passada la una de la matinada.
tres quilòmetres
És la distància que separa les localitats de Torrefarrera i Rosselló per la N-230