Un home de 62 anys i veí de Manresa va morir dissabte a la nit arran d’una col·lisió a la C-14 al seu pas per Vilanova de l’Aguda, a la Noguera. Segons va informar Trànsit, els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 22.33 hores d’una col·lisió amb envestida entre dos vehicles al quilòmetre 124,3 de la C-14. Les causes de l’accident es desconeixen i s’estan investigant.
Com a conseqüència de la col·lisió, el conductor i únic ocupant d’un dels vehicles va morir al lloc del sinistre. La víctima és R.F.S., de 62 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Manresa. A l’altre turisme viatjaven dos persones que van patir ferides menys greus i que els efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) van traslladar a l’hospital Arnau de Vilanova perquè fossin atesos. Fins al lloc del sinistre es van desplaçar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, així com sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques, dos de medicalitzades i una de convencional.
Amb l’accident de dissabte, s’eleven a nou les víctimes mortals per accidents a les carreteres lleidatanes aquest any, quatre més que les que es van registrar en el mateix període de l’any passat, dos d’elles per atropellaments.
D’altra banda, dos vehicles van col·lidir ahir al punt quilomètric 529 de l’A-2 al seu pas per Ribera d’Ondara, però no es van registrar ferits. El xoc es va produir entre un camió amb matrícula de Romania i un vehicle. Així mateix, el conductor d’un vehicle va xocar dissabte a la nit a les 20.47 hores contra un senglar a l’AP-2 a Castelldans. El conductor va resultar ferit lleu i l’acompanyant en va sortir il·lès.