Cultura

‘País km 0’ torna a Lleida TV des de la Pobla de Segur

'País km 0' torna a Lleida TV des de la Pobla de Segur

País km 0 torna avui dilluns 6 de juliol a la graella de Lleida Televisió. Després d’una primera temporada en antena l’estiu del 2014, l’aposta de La Xarxa de Comunicació Local per un espai diari d’entreteniment, itinerant i en directe es consolida amb 45 noves cites que portaran el teleespectador de viatge per les 42 comarques catalanes. El programa es podrà veure de dilluns a divendres a partir de les 18 h, en una ruta que arranca a la Pobla de Segur i que tindrà en total unes altres onze entregues des d’altres punts punts de Lleida. Els caps de setmana, s’oferirà un resum amb els millors moments de la setmana.

Seran protagonistes de País km 0 les festes majors d’Arenys de Mar (Barcelona), Pallejà (Barcelona), Riudecanyes (Tarragona) i Llavorsí (Pallars Sobirà), entre moltes d’altres, i també municipis com Mura (Barcelona), Rupit (Barcelona) o Tossa de Mar (Selva), amb tradicions riques i diverses, i personatges que explicaran les històries més interessants.

D’altra banda, el programa manté el to de l’any passat, amb entrevistes, reportatges i connexions en directe amb altres municipis per no perdre el pols a l’actualitat festiva de l’estiu. Els equips del programa estaran formats per periodistes i tècnics de La Xarxa i dels mitjans de proximitat, com és el cas de Lleida Televisió. País km 0 és dirigit per Txus Medina i la presentació va a càrrec de Marina Romero, de la televisió local Cugat.cat.

Territorila Pobla de Segur · Pallars Jussà
Més notícies de la Pobla de Segur →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors
Cultura

El Talarn Music Experience tanca la seva edició més multitudinària amb 3.700 espectadors

Redacció · 19 jul. 2026
El festival Talarn Music Experience arrencarà amb La Fúmiga i Buhos i tancarà amb God Save The Queen
Cultura

El festival Talarn Music Experience arrencarà amb La Fúmiga i Buhos i tancarà amb God Save The Queen

Redacció · 9 jul. 2026
El Talarn Music Experience celebra 10 anys expandint la música pel Pallars Jussà
Cultura

El Talarn Music Experience celebra 10 anys expandint la música pel Pallars Jussà

Redacció · 19 febr. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.