La col·lisió entre un autocar de passatgers i un turisme va obligar ahir a tallar durant una hora la C-13 al terme municipal de Camarasa, a la Noguera. L’accident es va produir poc abans de la una del migdia en el punt quilomètric 42 d’aquesta via. A causa de la col·lisió, els ocupants del vehicle, un home de 94 anys i tres dones de 79, 81 i 89 anys, van resultar ferits.
El vehicle va quedar mig bolcat a la cuneta i un dels ferits va haver de ser excarcerat pels Bombers, al quedar atrapat a l’interior del turisme. Quan el cotxe va ser estabilitzat, l’home va ser rescatat i evacuat en helicòpter pel SEM fins a l’Arnau de Vilanova. Els altres tres ferits van ser traslladats al mateix hospital en ambulàncies, mentre que els passatgers de l’autocar van resultar il·lesos.
L’accident va obligar a tallar la via en els dos sentits de la marxa durant una hora i Trànsit va donar per normalitzada la circulació a les 14.20 hores. Al lloc van actuar tres ambulàncies i un helicòpter del SEM, set dotacions dels Bombers i cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra.
Tres accidents més a Soses, Alpicat i Lleida
D’altra banda, tres persones van resultar ferides en una altra col·lisió que va tenir lloc a Soses. El sinistre es va produir poc després de dos quarts de vuit del matí, quan un cotxe i un camió van xocar a la carretera LP-7041, en el quilòmetre 4 en sentit Alcarràs. Els ferits, d’entre 19 i 43 anys, van ser evacuats a l’Arnau pel SEM en estat menys greu, mentre que una altra persona va sortir-ne il·lesa.
Així mateix, un motorista d’uns 37 anys va resultar ferit menys greu al patir una caiguda a Alpicat. També va havear de ser evacuat a l’Arnau de Vilanova. D’altra banda, una col·lisió entre dos vehicles es va saldar ahir al migdia amb un ferit menys greu al polígon industrial Els Frares de Lleida. Segons van informar fonts mèdiques, un jove de 22 anys va ser evacuat a l’Arnau en estat menys greu a causa de la col·lisió.