Esports

Suspenen l’Alfarràs-Palau per una tangana

Suspenen l’Alfarràs-Palau per una tangana

L’àrbitre del partit entre l’Alfarràs i el Palau d’Anglesola va haver de suspendre’l després d’una baralla en la qual es van veure embolicats els dos equips i també part del públic.

El partit va ser tens des de l’inici, en part per la duresa del partit d’anada. Molts aficionats locals van insultar els jugadors del Palau durant tot el duel. Tanmateix, els altercats van començar al minut 60, quan l’àrbitre va decidir expulsar Ramon Pedrós, jugador del Palau d’Anglesola.

Segons ha pogut saber aquest diari, va ser llavors quan un jugador visitant, que es trobava a la banqueta en aquell moment, va saltar al terreny de joc i va començar a increpar l’entrenador de l’Alfarràs. Molts dels jugadors, entre els quals el capità de l’equip local, van sortir en la seua defensa i van intentar separar-los, però, tanmateix, no van poder evitar una topada entre tots dos.

En aquell moment, tant membres del cos tècnic com aficionats, la majoria locals, van saltar al terreny de joc i es van embolicar en una baralla entre les dos aficions i els jugadors.

Encara que la batussa entre els jugadors es va dissipar ràpidament, el col·legiat va decidir suspendre el partit momentàniament al no poder controlar els aficionats que encara es trobaven sobre la gespa. Així doncs, l’àrbitre va enviar els dos equips als vestidors, a falta de 40 minuts per al final, mentre s’esperava que es calmessin els ànims a la grada.

Minuts després, l’àrbitre va decidir suspendre el partit definitivament, ja que no podia garantir la seguretat dels jugadors ni dels espectadors que s’havien atansat fins al municipal d’Almenar, on l’Alfarràs disputa els compromisos com a local a causa de les obres de millora al seu camp.

En el moment en què es va suspendre el partit, l’Alfarràs guanyava per 1-0 el Palau d’Anglesola, gràcies a un gol de Miquel Antolí.

TerritoriAlfarràs · Segrià
Més notícies de Alfarràs →

Més llegides

Sorteig de les 144 meses electorals de Lleida per al 29-N

Eleccions

Es reobre el cas de l’assassinat d’Isaac Martínez 20 anys després

Tribunals

Tres restaurants de Lleida, el Pirineu i l’Aran, guardonats a la Guia Augusta 2027

Agroalimentària

La manifestació de l’11-N a Lleida sortirà de la plaça Ricard Viñes

Societat

‘El túnel de Montclar’ recupera la història dels presos que van construir els Canals d’Urgell

Cinema

També t’interessarà

El Lleida HC visita el Pereda en un duel directe per sortir de la zona baixa
Altres esports

El Lleida HC visita el Pereda en un duel directe per sortir de la zona baixa

Vanesa Ortega · 6 nov. 2026
El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat
Esports

El RODI Balàfia Vòlei remunta davant el Paterna i manté la imbatibilitat

Laura Quintana · 1 nov. 2026
El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva
Hoquei

El Pons Lleida goleja el Vilafranca i s’estrena a l’OK Lliga amb una exhibició ofensiva

Vanesa Ortega · 1 nov. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.