Economia

Tanca el Mercat de les Rebaixes amb bona afluència de públic

Tanca el Mercat de les Rebaixes amb bona afluència de públic

El Mercat de les Rebaixes de l’Eix va tancar ahir una temporada de rebaixes que ha registrat unes vendes similars a les de l’estiu anterior. Durant els dies de mercadillo, l’afluència de públic va ser molt bona, segons va confirmar el president de la Federació de Comerciants de l’Eix, Llorenç Gonzàlez. En els tres últims dies, uns 90 comerços han tret al carrer parades d’articles de roba, equipament per a la llar i alimentació, entre d’altres. La finalitat del Mercat és que les botigues puguin traure’s l’estoc de l’estiu i poder centrar-se en la campanya de tardor-hivern.

Per la seua part, la Federació de Comerciants comença també a preparar la campanya postrebaixes. Gonzàlez va explicar que a partir del setembre tenen accions preparades per atraure més compradors. Així mateix, va afegir que de cara a la campanya de Nadal preveuen tornar a posar en marxa el servei de repartiment de compres a domicili. Gonzàlez va destacar que el servei segueix en funcionament, encara que està molt aturat a causa de la falta de difusió.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

Responsables d'Unió de Pagesos durant la roda de premsa de balanç de l'any agrari a Lleida
Economia

Unió de Pagesos alerta que a Lleida s’han perdut 6.324 pagesos des del 2000

Laura Quintana · 28 oct. 2026
La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Laura Quintana · 27 oct. 2026
La demarcació té 105.864 pensions, un 1,38% més que fa un any, de les quals 67.356 són de jubilació, amb una quantia mitjana de 1.427,34 euros al mes.
Economia

La pensió mitjana a Lleida és de 1.250 euros, la més baixa de Catalunya

Analític Lleida · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.