Els municipis de Torrefeta i Florejacs i Montoliu de Segarra han registrat un total de 13 robatoris de cable telefònic des del novembre passat. L’últim va tenir lloc a Torrefeta i Florejacs la matinada d’ahir dilluns. El robatori es va perpetrar al costat de la carretera L-311, entre les poblacions de Bellveí i Tarroja.
Es tracta de la tercera vegada en aquest període que s’assalta la línia telefònica en aquest mateix punt, en una carretera ràpida des de la qual es pot accedir amb facilitat a les grans vies de fugida com són l’Eix Transversal i l’autovia A-2, totes dos situades a 10 quilòmetres de distància.
S’ha de destacar que els operaris de Telefónica en menys de 48 hores aconsegueixen reposar el cable i tornar a posar el servei en funcionament.
L’últim robatori va tenir lloc el passat 1 de febrer al terme de Montoliu.
La província de Lleida va acumular l’any passat gairebé 150 casos de robatoris de cable, la majoria registrats en llocs aïllats.