Esports

Un base s’ofereix a l’Actel Lleida, que medita fitxar

La bona trajectòria que està tenint l’Actel Força Lleida a la LEB Or, reforçat a la zona de play-off després d’aconseguir la cinquena victòria, l’ha convertit en una bona opció per a aquells jugadors que encara no tenen equip o volen canviar d’aires. És el cas d’un base espanyol, que actualment juga a l’estranger i el nom del qual no ha transcendit, que ha ofert els seus serveis per reforçar la direcció de l’equip de Joaquín Prado, la més feble fins al moment.

El cost de l’operació no seria, en principi, cap impediment, ja que les seues pretensions s’adeqüen als salaris que té estipulats la junta directiva. La decisió és més de caràcter tècnic. Tots tenen clar que fitxar suposaria fer un salt de qualitat important i situar-se amb opcions de lluitar per ser entre els capdavanters, però la decisió suposaria trencar una mica amb la filosofia de planter per la qual ha apostat el club aquesta temporada al fer pujar, entre d’altres, el base Marc Rubín de Celis, que si es concretés aquest fitxatge veuria el seu protagonisme, que no és gaire ara, encara més disminuït.

Així mateix, la bona trajectòria també s’ha traduït en els rànquings de la Lliga, en els quals diversos jugadors de l’Actel Força Lleida apareixen entre els quinze millors.

En l’apartat de valoració, Javi Múgica, que va ser l’MVP de la quarta jornada, apareix en la desena posició i Fran Guerra en la catorzena. Tots dos jugadors també apareixen en la classificació de rebots totals. El lleonès en la vuitena posició i el canari en la desena, mentre que un tercer jugador de l’Actel Lleida, el nord-americà Michael Fakuade, ocupa la catorzena plaça.

En l’apartat de punts, uns altres tres lleidatans apareixen situats entre els quinze millors de la Lliga. És el cas de Kahlig, l’MVP de l’última jornada i que és el cinquè millor anotador de la LEB Or, mentre que Guerra és el dotzè i Kaufmanis, el catorzè.

Kahlig va reconèixer ahir que la temporada passada ja havia anotat vuit triples -com divendres a Logronyo- en un partit universitari. «És una gran sensació quan veus que la pilota no para d’entrar. Seria una passada repetir-ho a casa», va indicar el nord-americà.

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Balaguer es vesteix de gala per celebrar la Festa Major del Sant Crist

Societat

També t’interessarà

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català
Altres esports

Ai Tsunoda i Saúl Craviotto, entre els finalistes de la 30a Festa de l’Esport Català

Vanesa Ortega · 27 oct. 2026
La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d'etapa i estrena Vallter en la prova femenina
Altres esports

La Volta a Catalunya recupera Espot com a final d’etapa i estrena Vallter en la prova femenina

Laura Quintana · 27 oct. 2026
El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas
Altres esports

El CC Lleida-DPedrós arrenca la Copa Catalana de ciclocròs amb la victòria d’Aleix Casanovas

Laura Quintana · 27 oct. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.