«Fa sis anys que sóc a Segona B i m’he decidit pel Lleida perquè vull aspirar a altres coses, a un play-off, a l’ascens. I vull pujar a Segona A amb el Lleida.» Així d’ambiciós es va mostrar ahir José Antonio Toño Vázquez, el primer fitxatge del club per a la pròxima temporada, que s’ha compromès per dos anys. El defensa gallec, de 28 anys, veu el club «preparat per a l’ascens».
No va ocultar que la presència a la banqueta d’Imanol Idiakez, amb el qual ja ha coincidit al Guijuelo, el Reial Unió i el Toledo, ha influït en la seua decisió, així com la d’Álex Albístegui, company també en aquests dos últims clubs. «L’Álex m’ha dit que aquí està content i m’ha parlat molt bé del club i de la ciutat», va explicar.
Va admetre que la solvència econòmica de l’entitat també ha pesat en una decisió que, va confessar, «no em va costar de prendre». «He estat en clubs amb problemes, i quan ets fora de casa és molt important que tinguis assegurat el dia a dia», i va afegir que «sé que fan bé les coses i és important per al jugador tenir garanties. He encertat venint aquí».
També va tenir paraules d’elogi per a Imanol Idiakez. «He estat tres anys amb ell, m’agrada la seua filosofia de joc, sé com treballa i el que vol… És un deu com a persona i com a entrenador.»
D’altra banda, Toño Vázquez va recordar la seua última visita al Camp d’Esports, quan era jugador del Toledo en la promoció en la qual els va eliminar el Lleida. «Espero que aquest any tingui millors sensacions que aquella vegada. La veritat és que fa goig jugar en un camp així, amb tant gent i tant ambient», va recordar. El jugador gallec no va dubtar que «farem un bon any i espero que la gent gaudeixi veient jugar el Lleida». Es va definir com un jugador que té «velocitat».
El nou jugador del Lleida Esportiu va explicar també que a Toledo volien continuar comptant amb ell, però que «encara no se sap què passarà i jo no podia esperar. Em fa il·lusió venir al Lleida i és una gran oportunitat per a mi».