23.636 infants i joves participen en activitats de lleure a la demarcació de Lleida aquest estiu

REDACCIÓ
Publicat: 
07-07-2026
Temps aproximat lectura Temps aproximat de lectura:
  • La directora general de Joventut, Clara Quirante, visita els projectes educatius i de lleure a l'Alta Ribagorça
    Peu de foto: 
    La directora general de Joventut, Clara Quirante, visita els projectes educatius i de lleure a l'Alta Ribagorça

Les entitats que organitzen activitats de lleure a la demarcació de Lleida han notificat al Departament de Drets Socials i Inclusió un total de 763 activitats educatives per aquest estiu, excloent-ne les activitats esportives. Fins ara, s'hi han inscrit 23.636 infants i joves, 3.921 monitors/es i dirigents i 668 persones de suport, que fan un total de 28.225 assistents.

La majoria de totes aquestes persones participen en algun dels 416 casals de vacances. La resta d'activitats es reparteixen en 89 colònies, 136 acampades, 92 rutes i 30 camps de treball.

Les entitats, associacions educatives juvenils, associacions de famílies, empreses i institucions organitzadores poden notificar les activitats a la Direcció General de Joventut fins a 7 dies abans de l'inici, de manera que les xifres encara poden créixer les properes setmanes.

Pel que fa a la participació per comarques, el Segrià és la comarca amb més participació, amb un total de 6.790 persones. El Pallars Sobirà suma 4.191 participants, seguit del Solsonès (3.893), l'Alta Ribagorça (2.403), l'Urgell (1.945), el Pallars Jussà (1.909), el Pla d'Urgell (1.753), la Noguera (1.652), l'Alt Urgell (1.299), la Segarra (1.288), les Garrigues (667) i l'Aran (435).

La directora general de Joventut, Clara Quirante, ha visitat els projectes educatius i de lleure a l'Alta Ribagorça

Comarques: 
Alta Ribagorça
Comparteix

També t'interessarà