Els Mossos d’Esquadra ja han rebut sis denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà de 30 anys detingut dimarts a Juncosa, a les Garrigues, acusat de presumptes agressions sexuals a diverses clientes.
Inicialment, la policia havia rebut tres denúncies, però després que el cas es fes públic se’n va presentar una quarta dimecres i dues més aquest dijous, segons han confirmat fonts policials.
Les primeres denunciants van explicar als agents que, durant diverses sessions de massatge, el fisioterapeuta els hauria fet tocaments als pits i a la zona genital.
Dimecres, la secció de violència sobre la dona del Tribunal d’Instància de Lleida va acordar deixar l’home en llibertat, tot i que haurà de mantenir-se a disposició judicial sempre que sigui requerit.
La investigació continua oberta mentre els Mossos analitzen les noves denúncies presentades.