Política

Alba Pros, regidora a l’Ajuntament de Torrefarrera, renúncia al seu càrrec per raons personals

Alba Pros, regidora a l'Ajuntament de Torrefarrera, renúncia al seu càrrec per raons personals

Per raons estrictament personals, la regidora Alba Pros va presentar la renúncia a finals de l’any passat i en el Ple d’avui s’ha materialitzat


La regidora d’Educació, Infància, Joventut i Igualtat de l’Ajuntament de Torrefarrera, Alba Pros, ha cessat aquest vespre en el Ple municipal per raons estrictament personals després de presentar la seva renúncia al càrrec a finals de l’any passat. 

Pros, que també era tinent d’alcalde, ha explicat que va prendre la decisió en no poder compaginar la responsabilitat municipal amb la seva feina i la cura de la seva família. Ha agraït a tot el govern de Junts per Torrefarrera, i en especial a l’alcalde Jordi Latorre, el suport rebut en tot moment i els ha desitjat molta sort, a la vegada que ha reconegut la tasca dels treballadors i treballadores municipals. 

Raquel Serrano, que ja havia estat regidora en l’anterior mandant, serà qui substituirà Alba Pros. 

TerritoriTorrefarrera · Segrià
Més notícies de Torrefarrera →

Més llegides

Tres escaladors rescatats al congost de Mont-rebei en dos operatius en menys de 24 hores

Successos

Els Mossos denuncien 252 conductors per excés de velocitat en tres hores i mitja a Ponent

Societat

Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova

Salut

Mor als 73 anys el dirigent veïnal lleidatà Francesc Rosselló Ricart

Societat

65 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment les seves tres nebodes menors a Lleida

Tribunals

També t’interessarà

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible
Ajuntaments

La Paeria congela els impostos per al 2027 i amplia les bonificacions per fomentar l’habitatge assequible

Maria del Val · 21 oct. 2026
Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista
Política

Desplegament policial a Lleida per evitar que una manifestació de Vox es trobi amb una concentració antifeixista

ACN · 16 set. 2026
Enjuanes, Valls i Morón exerciran l’Alcaldia accidental de Lleida durant l’agost
Política

Enjuanes, Valls i Morón exerciran l’Alcaldia accidental de Lleida durant l’agost

Maria del Val · 30 jul. 2026

El butlletí de cada matí

Les notícies clau de Lleida, Ponent i el Pirineu, a la teva safata abans de les 8 h. Gratuït.